skip to main | skip to sidebar

About Me

My photo
Datin Paduka Nunu
don't simply believe all u hear, spend all u have & just sleep all u want!
View my complete profile

snowy!


Get your own Digital Clock

me humming!


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

Followers

recent comments

↑ Grab this widget

herStory!

  • ►  2015 (1)
    • ►  March (1)
  • ►  2013 (1)
    • ►  February (1)
  • ►  2012 (6)
    • ►  April (4)
    • ►  March (1)
    • ►  February (1)
  • ►  2011 (10)
    • ►  November (5)
    • ►  March (4)
    • ►  January (1)
  • ►  2010 (2)
    • ►  June (2)
  • ▼  2009 (206)
    • ►  December (2)
    • ►  November (3)
    • ►  October (7)
    • ►  September (13)
    • ►  August (9)
    • ►  July (17)
    • ►  June (18)
    • ►  May (24)
    • ►  April (39)
    • ►  March (40)
    • ▼  February (26)
      • Paul Potts
      • mcm2 apex!
      • Maximus (sbg tnda sokongan aku kt apex)
      • Maximus (tribute 2 Apex) - sbb blanja aku nsi daun...
      • Penat tp HAPPY... Alhamdulillah!
      • Nasi daun pisang & baby tyara y wat aku happy!
      • DATING CANCEL!!
      • Cinta Ini Membunuhku!!
      • potpet-potpet-potpet!
      • My Name Start With 'N'...
      • Negative lagi (T__T)
      • old pics
      • *Ombak*
      • 20 things..
      • Kad Cinta...
      • maafin!
      • Kemesraan suami isteri yg kontroversi!?? ( i loike...
      • Aku demam lg.... & abang y kesian...
      • Is this my online diary....??
      • Dear Abang....
      • Emotional Breakdown
      • i'm soooo PATHETIC!! (T.T)
      • i'm singing BYUL (ost 200pounds beauty sang by Kim...
      • Kisah manusia kaya yang berlagak + gf dari ulu yg ...
      • baby hawa dari Makkah
      • resign!!
    • ►  January (8)
  • ►  2008 (7)
    • ►  December (7)
Plurk.com

my YM

MY PET

\(^o^)/



....sehidup semati....insya Allah!







...my hero!

mom & me

tasnim si mata jelly!

yanie & erin

XOXO



MY PRIORITIES!!

  • SYAZNI
    10 years ago
  • ZAMZURA
    11 years ago
  • Pauh Putik al-Jeruk!
    14 years ago
  • F r O m TRONG w I t H l O v E
    15 years ago
  • ::ADIK MANISS::
  • like really really?
  • *** BERSAMAMU SELAMANYA...***
  • Sue Anna Joe
  • Mak Hayam Gebuss Azwana Alia!
  • CUPIE!
  • ||miss lolly's page||
  • a tribute to... MAXIMUS
  • MISS GELI-GELI
  • budakmaher
  • ANNURAIN
  • N.O.V.E.E.
  • Cute Icon Emoticon
  • PUAN SERI RAMA MAINY
  • ++M.Y O.T.H.E.R H.A.L.F++
  • YANA
  • Catatan Seorang Askar
  • CUIIT on BLOGGER
  • ✖ Xang ✖
  • I LUV MY LIFE
  • Mt Yie
  • Dari Sudut Perspektif: Blog Rasmi Tuan Guru Nik Aziz Nik Mat
  • The Bogus Circus: Bila yg Ciplak Sebest yg Ori
  • KAIN SPECIALIST!!
  • Maajun Anggun Bistari (MAB)
  • DATIN MINAH KIWI
  • PROF. LATIFF
  • ImahLenggok
  • CIK SITI
  • Kak Senduk
  • * enam jun enamploh enam-UJI
  • Abe Shide
  • KUKI MANSTER
  • McLA
  • Hanis Zalikha
  • P-na Rai

To the left!! To the left!! *whistle*

Happily Ever After

GUESTBOOK

BLA-BLA-BLA!


ShoutMix chat widget

Negative lagi (T__T)

Wednesday, February 18, 2009

*tested on Sunday : February 15, 2009*


Bila Allah cepat makbulkan doamu...
Maka Dia menyayangimu...

Bila Allah lambat makbulkan doamu...
Maka Dia ingin mengujimu...

Bila Allah tidak makbulkan doamu...
Maka Dia merancang sesuatu yang lebih baik untukmu...

Oleh itu...
Sentiasalah bersangka baik pada Allah...
Dalam apa jua keadaan sekali pun...
Kerana kasih sayang Allah itu mendahului kemurkaanNya...



nota kaki : Semoga Allah memberi aku & abg kekuatan.. amin

i am Datin Paduka Nunu at 6:16 AM  

0 homo sapiens:

Post a Comment

Newer Post Older Post Home
Subscribe to: Post Comments (Atom)
Daisypath Anniversary Years Ticker
Lilypie 15 - 80 day cycle Ticker

Blog Design by Gisele Jaquenod

Work under CC License

Creative Commons License